PDA

View Full Version : Ecran negru VS vizualizare pe echipe



petryca
16-10-2014, 02:42 PM
Am vazut ca a devenit o problema iritanta chestia cu cei ucisi(ca m o r t i nu ma lasa site-ul sa scriu)care spun zombie-lor unde sunt oamenii.
Propunerea mea este simpla:fiecare,dupa ce moare,sa ramana in echipa de zombie.
Tiger,ar avea de lucru aici si cred ca ar fi ceva benefic pentru server.
Sincer,cred ca nu convine nimanui ca dupa ce moare sa aiba ecranul negru...nu e estetic si te plictisesti:)
Daca mori in primele 10 secunde?(sunt si incepatori care mor repede).
Alta problema ar fi chestia cu ultimul zombie.
Am observat ca se da slay ultimului zombie daca nu ataca .
Logica mea,proasta cum e,imi spune ca daca sunt 3 oameni si e un zombie,ar fi mai "frumos,elegant,cat di cat" sa iasa oamenii si sa-l atace,sa-l doboare!
Astept pareri si vreau sa vorbeasca si adminii,se stiu ei,care procedeaza astfel.:)
Multumesc!
:ass:

Tiger
16-10-2014, 02:52 PM
Se poate schimba cvar-ul mp_forcecamera pe 1 (momentan este pe 0 - jucatorii pot vedea si jucatorii adversi), astfel ca jucatorii isi pot vedea doar coechipierii.


Logica mea,proasta cum e,imi spune ca daca sunt 3 oameni si e un zombie,ar fi mai "frumos,elegant,cat di cat" sa iasa oamenii si sa-l atace,sa-l doboare!

Cat despre cealalta nedumerire a ta, logica oricarui joc/server de zombie este ca oamenii sa supravietuiasca (indiferent ce metoda aleg, chiar si prin a se ascunde tot timpul) si zombie sa ii infecteze pe toti. Oricum, aceasta idee ar trebui discutata cu Max.

IoNuTzZ
16-10-2014, 03:19 PM
Se poate schimba cvar-ul mp_forcecamera pe 1 (momentan este pe 0 - jucatorii pot vedea si jucatorii adversi), astfel ca jucatorii isi pot vedea doar coechipierii.


Da dar se poate ca omul sa moara intr-un laser rosu si sa ramana la ct, putand sa vada unde sunt oamenii...

WarGods | RbN
16-10-2014, 04:19 PM
Ar fi bine,doar ca daca omul si asa e baricadat ce conteaza daca ii zice celalalt unde e? oricum :pro: