Compania americană Facebook a īnceput să lanseze pe plan global platforma sa video Watch, care oferă acces la conţinut video original, de la ştiri pānă la sport, intrānd astfel īn competiţie cu serviciul YouTube al Alphabet (Google), spre exemplu, scrie Reuters.

Compania americană Facebook a īnceput să lanseze pe plan global platforma sa video Watch, care oferă acces la conţinut video original, de la ştiri pānă la sport, intrānd astfel īn competiţie cu serviciul YouTube al Alphabet (Google), spre exemplu, scrie Reuters.

Creatorii de conţinut care au conturi cu peste 10.000 de urmăritori şi care au generat peste 30.000 de vizualizări de un minut pentru clipuri video cu o lungime de peste 3 minute īn ultimele două luni vor putea face bani din publicitate folosind serviciul Ad Breaks.

Monetizarea conţinutului este īnsă disponibilă momentan doar pentru publisherii din Marea Britanie, Irlanda, Australia, Noua Zeelandă şi SUA, lista de ţări urmānd să fie extinsă īn perioada următoare.