-- Closed Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
  1. Informatii please.

Mentioned
    0 Post(s)
    Achievements Days Since Last Visited 3 Days Since Last Visited 2 Days Since Last Visited 1 Days Registered 3 Days Registered 2 Days Registered 1
    Doneaza
    Sustine Comunitatea WarGods!
    Fii unul de-al nostru! Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar
    Click aici pentru a face o Donatie

Informatii please.

Salut, sunt un jucator simplu default si primesc reclamati de la alti membri pe o alta comunitate(nu fac reclama) ca joc cu wall pentru ca scanerul vostru mi-a detectat un "COD" , de ex am mai avut o problema cand imi dadea possible wallhack indiferent de reinstal cs , mi-am pus alt windows si acum nu mai face figurile cu Possible Wallhack, deci acest dll "particleman.dll" este wall? M-am informat si am prinit raspunsuri despre fisier, You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! [ nu este comunitate este ca si WCD-ul un site de informati ] si din cate am inteles e un dirver/louncher de la counter, astept doar raspuns de la creatorul sau un supervizor al aplicatiei WCD.

Multumesc pentru intelegere.

2. Informatii please.

Last username
    LiOn. ~JoK3r ~
    Blog Entries
    Mentioned
    95 Post(s)
    Achievements Days Registered 4 Mentions Received 2 Mentions Received 1 Mentions Given 4 Mentions Given 3 Mentions Given 2 Mentions Given 1 Threads Rating Received 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Acel .DLL nu este absolut nici un Wall/cod. S-a facut update la wCD sa nu mai dea possible wallhack deci poti sa stai linistit. Cei care spun ca ai Wall, iar in raportul tau nu apare asta, o zic doar din invidie

EDIT: Citeste si aici You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!

Last edited by Tiger:
    NU mai vorbi fara sa stii. Cum poti spune ca un fisier este curat cand autorul topicului nu a postat modulul sau MD5 de la fisier?!?!?! Esti constient ca poate fi cod redenumit sau ales un fisier la intamplare, nu?
    Last edited by ~TraNda~; 03-02-2016 at 06:44 PM.
    -------------

TraNda - WarGods | R.R.M - AngeL - LiOn. - pichacku - Jok3r - UnicA

P A C E

DISCORD: unknown.cfg

3. Informatii please.

Blog Entries
    Mentioned
    167 Post(s)
    Achievements Mentions Received 3 Mentions Given 2 Mentions Received 2 Mentions Received 1 Mentions Given 1 Threads Rating Received 2 Threads Rating Received 1 Visitor Messages Received 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

@Tranda: Data viitoare fi mai rezervat la ceea ce spui.

Pentru a putea stii mai multe despre acel fisier te rog sa-l uploadezi pe un file hosting pentru analiza. Poti citi si topicul dat de Tranda pentru mai multe detalii.

4. Informatii please.

Mentioned
    0 Post(s)
    Achievements Days Since Last Visited 3 Days Since Last Visited 2 Days Since Last Visited 1 Days Registered 3 Days Registered 2 Days Registered 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Poftim link cu dll-ul inregistrat. You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! / You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!

5. Informatii please.

Blog Entries
    Mentioned
    167 Post(s)
    Achievements Mentions Received 3 Mentions Given 2 Mentions Received 2 Mentions Received 1 Mentions Given 1 Threads Rating Received 2 Threads Rating Received 1 Visitor Messages Received 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Acel fisier este deja validat, nu avea cum sa fie de la el.

6. Informatii please.

Mentioned
    0 Post(s)
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Pai fisieru acesta mi-a scanat, si dupa scanare am dat search sa il gasesc in pc, si fix acel fisier mi-a dat. am intrat cs cu e l am dat load particleman.dll, cu nici un bind/combinatie nu vedeam urma de wall (pixel/wh/anti-ss) deci pana la urma as vrea sa stiu daca acel fisier este cheat sau nu. si pe windowsul anterior imi aparea, daca il sergeam nu imi intra cs-ul ca imi dadea missing file.
    You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! Acesta este link cu scan-ul.
    Last edited by i'm a bot; 18-02-2016 at 09:33 PM.

7. Informatii please.

Mentioned
    0 Post(s)
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Up, ceva raspuns deci sa inteleg ca n-am nimic asai? Acel fisier se pune singur acolo indiferent daca dau verificare integritate la fisiere , nu dispare sau daca-l sterg, automatic se pune acolo.
    Last edited by i'm a bot; 03-03-2016 at 03:38 PM.

8. Informatii please.

Mentioned
    0 Post(s)
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Deci inteleg, nu am nimic. Puteti da T/C

Apropo m-am informat inca despre acel dll n-am voie sa il sterg, ca daca-l sterg devine transparent smoke. Probabil o fi ca am placa video integrata.

9. Informatii please.

Mentioned
    0 Post(s)
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Update. M-am uitat inca +m-am informat cu particleman.dll m-am uitat la coduletu ala numit MD5 You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Pe site-ul cu codulete You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! si nu este la fel.
    "../valve/cl_dlls/particleman.dll" 00000000000000000000000000000000 "kick %userid% Anti Smoke" si al meu este You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! deci probabil s-a facut acel dll ca nu am placa video si joc cu integrata? Repet daca sterg acel DLL se face smokeul transparent.

Sper sa se dea un raspuns. Ca de cand am postat topicu nu prea am primit un raspuns.

10. Informatii please.

Mentioned
    0 Post(s)
    Achievements Total Posts 1 Days Since Last Visited 3 Days Since Last Visited 2 Days Since Last Visited 1 Days Registered 3 Days Registered 2 Days Registered 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Fisierul dat de tine este un virus You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! . Schimba csul si ai rezolvat o problema.