Dacă te-ai chinuit vreodată să aranjezi titluri de capitole ntr-o listă la sfrștiul unui document, nseamnă că ar fi bine să nveți cum generezi un cuprins n Word automat. Microsoft Word, la fel ca Excel sau PowerPoint, include un set stufos de unelte pentru automatizarea fluxului tău de lucru și eficientizarea unor sarcini care implică o muncă de Sisif. Realizarea unui cuprins sau Table of Contents intră cu siguranță n această listă. Centralizareatitlurilor dintr-o lucrare poate deveni foarte laborioasă n momentul n care vezi că numerele la pagini nu sunt perfect aliniate unele sub altele sau spațiul dintre punctele de delimitare este inegal.

Dinfericire, există un procesr relativ simplu pe care l poți urmări n cazul n care te-ai decis că vrei să știi cum generezi un cuprins n Word. n primul rnd, trebuie să formatezi la fel toate titlurile din document pe care le vrei n cuprins. n acest scop, selectează primul titlu și personalizează-l după propriile preferințe. Cu el selectat, fă click dreapta pe Heading 1 n colțul din dreapta sus al meniului Home și optează pentru Update Heading 1 to match selection. Prin acest gest, ai definit faptul că așa vrei să arate toate titlurile tale din document. Selectează fiecare alt titlu din fișierul tău Word și, cu el selectat, fă click pe Heading 1. Astfel, l vei personaliza și Microsoft Word va ști că este un titlu ce trebuie să ajungă n cuprins. n cazul n care ai subtitluri n document pe care le dorești de asemenea n Cuprins, repetă procedura de mai sus, dar, după ce ai personalizat primul subtitlu, selectează-l și fă click dreapta pe Heading 2, optnd pentru Update Heading 2 to match selection. Ultimul pas este cel mai simplu. Fă click n document unde vrei să apară cuprinsul.

Din meniul References, n colțul din stnga sus, fă click pe Table of Contents. Alege unul dintre stilurile de cuprins care te ncntă.