-- Closed Thread
  1. Reclamatie Black Matta

Last username
    Cristi <3 ^Cristi^ ★ wGods | ~Cristi~ ★ « Spike « « Cristi »
    Mentioned
    11 Post(s)
    Achievements Mentions Received 1 Mentions Given 1 Visitor Messages Received 2 Visitor Messages Received 1 Visitor Messages Given 1 Total Posts 3 Total Posts 2 Total Posts 1
    Doneaza
    Sustine Comunitatea WarGods!
    Fii unul de-al nostru! Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar
    Click aici pentru a face o Donatie

Reclamatie Black Matta

Nick-ul tau:Cristi
    Varsta: 19 ani
    Nick-ul admin-ului/player-ului: Black Matta
    IP: Nu am acces.
    Ora si Data / harta: Azi, acum o ora. Harta bhopz / forest.
    Motiv: Schimba mapele de capul lui, foloseste comenzile aiurea, respectiv gag si ban.
    Dovezi: Le voi lasa la Mentiuni pentru a va explica mai in detaliu.
    Mentiuni:

1. Cu 2 minute pana ce serverul sa schimbe mapa in Snow, vine acest admin si da iar un vot (ca el voia sa joace bhopz) si schimba. Eu i-am atras atentia, i-am spus sa lase votul serverului si sa nu se bage peste, apoi i s-a atras atentia si din partea unui player care deja votase Snow. You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!

2. Din nou i-am atras atentia, fara sa ma bage in seama, dupa care raspunde "De ce nu", asta a fost raspunsul lui cand i-am spus de ce baga alta mapa cand playerii deja au ales Snow. You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!

3. Playerului pe care el l-a banat era frustrat ca nu a lasat mapa pe care a ales-o si, si-a schimbat numele intr-o mica injuratura, in loc sa-i dea gag sau sa-i schimbe numele, el a ales sa-l baneze. ( Nu sunt de acord cum a procedat playerul, dar nici nu-l condamn, deoarece acest admin s-a bagat aiurea peste toti playerii si a bagat el alta mapa). You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!

4. Cand a vazut ca nici dupa 5 minute de jucat Bhopz playerii ieseau de pe server a schimbat direct mapa in Forest, fara absolut niciun vot, din nou de capul lui. Forest pe care o mai jucasem in urma cu vreo 2 ore. You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!

5. Eu explicandu-i ca a gresit, raspunsul lui a fost ca-mi da GAG, pentru ce? Pentru ca i-am spus adevarul in fata, pentru ca schimba mapele de capul lui? You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!

Apoi dupa ce i-am spus ca playerii ies de pe server din cauza lui ca a bagat Bhopz, mi-a dat GAG 10 MINUTE, nu am avut ocazia sa-l intreb pe server, il intreb aici, pentru ce mi-ai dat GAG 10 MINUTE tentativa de admin ce esti? Pentru ca am incercat sa-ti explic ca schimbi aiurea mapele si banezi playerii din frustrare? You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!

6. Va mai las cateva poze din consola cu "discutia dintre mine si el, si el si player/i" :
    You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!

PS: I-am spus ca i-a dat ban playerului fara niciun avertisment, apoi dupa ce am cautat in consola am vazut ca ii daduse GAG 3 minute, in fine, tot nu sunt de acord ca trebuia banat, fie si acele 10 minute pe care el i le-a dat. You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! ( Nu trebuie sa-mi dai mie explicatie, eu doar ti-am atras atentia unde ai gresit, dar tu nu vrei sa accepti ca ai gresit). Explicatiile se dau la cei de sus.
    You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! ( M-am uitat in consola, nu i-ai schimbat niciun nick name ).

PS1: Nu spun ca a facut o gresala enorma, dar totusi, mi-a dat gag 10 minute pentru nimic, doar ca nu-si accepta el greselile facute. Am fost si eu admin, dar nu cred ca am folosit comenzile aiurea, like you admine. Data viitoare incearca sa-ti asumi greselile si sa nu mai dai gag aiurea.
    Last edited by -=Christian=-; 01-12-2019 at 09:02 PM.
    „Nu există decât înainte sau sus”

Like ~th3fla~ a dat Like acetui post

2. Reclamatie Black Matta

Manager Server:
    Dr.WarGods.ro
    Helper Gay
    Mentioned
    33 Post(s)
    Achievements Mentions Received 1 Mentions Given 1 Total Posts 3 Total Posts 2 Total Posts 1 Days Registered 3 Days Registered 2 Days Registered 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Nu știu ce te-a apucat Black.. dar regulile sunt reguli. "Pentru vot nejustificat de mape se aplica sanctiunea downgrade -1" , plus nu cred că era cazul să întreci limita de 5 minute la un gag, care oricum a fost dat greșit. Sper că ne poți lămuri puțin în legătură cu treaba asta.
    Apreciez mult faptul că ai facut o reclamație completă, plină de amănunte și dovezi Cristi.
    • Nick: rogVAIV
    • Discord: rogVAIV#5866

• Clan: MOD#>>

Discordul Comunității WarGods: https://invite.gg/wargods

Thanks -=Christian=- a dat Thanks acetui post

3. Reclamatie Black Matta

Last username
    Mishu09 Cartofi^Praj!ti wGods | A.F.K
    Mentioned
    23 Post(s)
    Achievements Mentions Received 1 Mentions Given 1 Visitor Messages Received 1 Visitor Messages Given 1 Total Posts 2 Total Posts 1 Days Registered 1 Threads 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Surprinzator, ce sa mai zic.

4. Reclamatie Black Matta

Last username
    alin9187
    Mentioned
    11 Post(s)
    Achievements Days Registered 2 Mentions Received 1 Mentions Given 1 Total Posts 2 Total Posts 1 Days Registered 1 Threads 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Ce faimă, ce spaimă, o să mă îmbrac în nimeni,
    Cea mai frumoasă haină.

5. Reclamatie Black Matta

Last username
    LiOn. ~JoK3r ~
    Blog Entries
    Mentioned
    95 Post(s)
    Achievements Days Registered 4 Mentions Received 2 Mentions Received 1 Mentions Given 4 Mentions Given 3 Mentions Given 2 Mentions Given 1 Threads Rating Received 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Asteptam un raspuns si de la @You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! , chiar daca dovezile sunt cam clare
    -------------

TraNda - WarGods | R.R.M - AngeL - LiOn. - pichacku - Jok3r - UnicA

P A C E

DISCORD: unknown.cfg

6. Reclamatie Black Matta

Last username
    LiOn. ~JoK3r ~
    Blog Entries
    Mentioned
    95 Post(s)
    Achievements Days Registered 4 Mentions Received 2 Mentions Received 1 Mentions Given 4 Mentions Given 3 Mentions Given 2 Mentions Given 1 Threads Rating Received 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Mda, nici un interes sa raspunda macar. A primit down
    -------------

TraNda - WarGods | R.R.M - AngeL - LiOn. - pichacku - Jok3r - UnicA

P A C E

DISCORD: unknown.cfg