-- Closed Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
  1. Se cauta manager(i) !

Last username
    WickSick |~Xc£nTr1k~|
    Blog Entries
    Mentioned
    24 Post(s)
    Achievements Mentions Received 1 Mentions Given 1 Visitor Messages Received 3 Visitor Messages Received 2 Visitor Messages Received 1 Visitor Messages Given 1 Total Posts 4 Total Posts 3
    Doneaza
    Sustine Comunitatea WarGods!
    Fii unul de-al nostru! Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar
    Click aici pentru a face o Donatie

Post Se cauta manager(i) !

Am nevoie de cel putin un om responsabil pe post de manager ai server-ului, care sa se ocupe de acesta si sa organizeze meciuri.

Obligatii:
    * steam on ;
    * respectarea regulamentului;
    * seriozitate si devotament;
    * promovarea server-ului;
    * se vor ocupa de meciurile intre clanuri si programarile acestora.

Ce li se va oferi:
    * grad pe sectiunea server-ului de Manager Server si pe forum de VIP (cu acces la sectiunea VIP de pe forum);
    * grad de Co-Owner pe server.

Doritorii sa lase reply dupa urmatorul model. Cer seriozitate.

Nume:
    Nick:
    Experienta:
    Varsta:
    Adresa de contact (email):
    Link catre profilul steam:
    Facebook :
    Cunostiinte AMXX: Da/Nu
    Motivul pentru care aplicati pentru acest grad :

Let Me In

Ce cautam:
    • scripteri - cs 1.6 / css (csgo) / samp / minecraft / metin2
    • bloggeri & posteri
    • designeri

Ce oferim:
    • grad in comunitate in functie de categoria aleasa (Programator, Blogger/Promovare/Stiri/Echipa Tehnica/Helper, Designer)
    • grad de Moderator pe sectiunea aleasa
    • alte beneficii pentru seriozitate si efortul depus (de exemplu: servere de Counter-Strike 1.6 sau SAMP gratuite)
    Thanks WantedBoy12 a dat Thanks acetui post
    Like WantedBoy12, k1dda a dat Like acetui post
    Dislike ~TraNda~ a dat Dislike acetui post

2. Se cauta manager(i) !

Moderator:
    League Of Legends
    Last username
    Faggot123 ADM3 |# >>Blade<< |# |B|L|A|D|E|
    Mentioned
    19 Post(s)
    Achievements Mentions Received 1 Mentions Given 1 Total Posts 2 Total Posts 1 Days Registered 2 Days Registered 1 Threads 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Nume:ADM3 |# >>Blade<< |#
    Nick:ADM3 |# >>Blade<< |#
    Experienta: Experienta mea e destula cat sa fac serverul worth paying host
    Varsta:14
    Adresa de contact (email): You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Link catre profilul steam: You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! (asta e ala nou,am vac pe csgo pe cel vechi)
    Facebook : You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Cunostiinte AMXX: Da,stiu destul de putin,dar pot sa invat mai mult daca e sa ma ocup de server
    Motivul pentru care aplicati pentru acest grad : L-am pus si la cererea trecuta,si o sa-i dau copy paste
    - Sincer,nu se ocupa nimeni de server,eu cred ca m-as putea ocupa de server,sa-l folosesc pentru waruri,sa avem si noi un server in comunitate de mix 5v5,momentan serverul este 7v7 si daca vrei sa faci war pe el 5v5 trebuie sa-l contactezi pe wicked,wicked fiind ocupat,avand si el un loc de munca.
    Pot sa zic ca as vrea sa aduc serverul asta cand zice cineva "Aveti server de mix/war" Sa raspundem fericiti cu da si sa putem juca un 5v5 frumos.
    As ruga oamenii care o sa decida daca voi ajunge Manager sau nu pe sectiune sa se gandeasca si la server.
    Last edited by B14D3; 04-07-2019 at 10:09 PM.
    Ay Pierre , you wanna come out here?

3. Se cauta manager(i) !

Last username
    JustDanut
    Mentioned
    13 Post(s)
    Achievements Mentions Received 1 Mentions Given 1 Visitor Messages Given 1 Total Posts 2 Total Posts 1 Days Since Last Visited 1 Days Registered 1 Threads 1
    Nume: Costea Daniel
    Nick: dRm # stormzy
    Experienta: 5 ani timp Co owner pe un sv cunoscut și 4 luni pe serverul de classic
    Varsta:16
    Adresa de contact (email):squaxmc2000@yahoo.com
    Link catre profilul de Steam You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Facebook : Dxnutz YT
    Cunostiinte AMXX: Da, știu foarte bine comenzile de am
    Motivul pentru care aplicati pentru acest grad:sv acesta are nevoie de admini și eu pot organiza și dona psf , steam pe acest sv. Sunt dispus sa fiu un "co-owner" care se implica . Îi spuneam să mă implic pe serverul de classic lui LiOn. ,acum am ocazia sa fac și să demonstrez că pot ajuta un sv prin toate elementele posibile si imposibile
    Last edited by ADM3 ッ never; 05-07-2019 at 09:17 PM. Reason: Profilul steam
    Thanks Acid a dat Thanks acetui post
    Like Acid a dat Like acetui post

4. Se cauta manager(i) !

Last username
    DarqLite
    Mentioned
    16 Post(s)
    Achievements Mentions Received 1 Mentions Given 1 Visitor Messages Received 1 Total Posts 2 Total Posts 1 Days Registered 2 Days Registered 1 Threads 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Nume: Alexandru
    Nick: ADM3 |# >>DarqLite<< |#
    Experienta: O experienta destul de mare, nu o sa dezamagesc pe nimeni
    Varsta: 16
    Adresa de contact (email): You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Link catre profilul steam: You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! sau You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Facebook : Ma aveuti pe grup dar lasa You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! sa fie bine
    Cunostiinte AMXX: Da
    Motivul pentru care aplicati pentru acest grad : Am foarte mult timp liber. Dimineata sunt sungur acasa si de obicei ma plictisesc. Stiu ca am primit de curand accesul la You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! si nu pot sa ma mai ocup momentan de server pentru ca baietii de la PaySafeCard mi-au You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! . Daca o sa fiu ales va promit ca nu o sa va dezamagesc. Stiu ca o sa zica lumea ca sunt disperat dupa graduri, dar am discutat despre asta cu Wicked si am spus ca asta este oportunitatea mea.
    Last edited by N/O/I/S/E; 06-07-2019 at 09:23 PM.

Nothing Interesting

If I were dead, I wouldn't be sad, and I wouldn't be glad, because I wouldn't be.

5. Se cauta manager(i) !

Mentioned
    23 Post(s)
    Achievements Days Registered 3 Days Registered 2 Mentions Received 1 Mentions Given 2 Mentions Given 1 Threads Rating Received 1 Visitor Messages Received 1 Visitor Messages Given 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Nick: {???}
    Experienta: Peste 5 ani
    Varsta: 14
    Adresa de contact (email): Discord: {?}#8327 sau You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Link catre profilul steam: You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Motivul pentru care aplicati pentru acest grad: Doresc acest grad deoarece sunt capabil de a modera si de a tine waruri sub control, sa fiu disponibil cand cineva va vrea sa depună un war si sa imi eliberez ideile in aceasta sectiune.

Last edit by WickedSick` :
    Acceptat.
    Last edited by -WickedSick-; 06-07-2019 at 11:27 PM.
    Like Blue01 a dat Like acetui post

6. Se cauta manager(i) !

Membru - Silver Elite Master Smotocel's Avatar
    Last username
    ShocK SqweeK
    Mentioned
    15 Post(s)
    Achievements Mentions Received 1 Total Posts 2 Total Posts 1 Days Since Last Visited 1 Days Registered 2 Days Registered 1 Threads 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Nume: Andrei
    Nick: Smoto
    Experienta: 5+ ani de CS
    Varsta: 14 ani
    Link catre profilul steam: You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Facebook : You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Motivul pentru care aplicati pentru acest grad : Aplic pentru acest grad deoarece vreau sa ajut comunitatea mai mult decat o fac deja, sa incerc pe cat posibil sa tin serverul de War cat mai constant cu putinta.

Last edit by WickedSick` :
    Acceptat.
    Last edited by -WickedSick-; 06-07-2019 at 11:27 PM.

7. Se cauta manager(i) !

Mentioned
    4 Post(s)
    Achievements Total Posts 2 Total Posts 1 Days Since Last Visited 1 Days Registered 2 Days Registered 1 Threads 1
    Nume:Andrei Paraschiv
    Nick:ADM3 |# >>MadCats<< |#
    Experienta:4 ani + experienta.
    Varsta:14 ani.
    Adresa de contact (email):elpatronkipsta@gmail.com
    Link catre profilul steam:You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Facebook :Nu detin.
    Cunostiinte AMXX: Da/Nu: Da.
    Motivul pentru care aplicati pentru acest grad : Deoarece vreau sa ajut comunitatea si sa ridic serverul de war.

8. Se cauta manager(i) !

Last username
    WickSick |~Xc£nTr1k~|
    Blog Entries
    Mentioned
    24 Post(s)
    Achievements Mentions Received 1 Mentions Given 1 Visitor Messages Received 3 Visitor Messages Received 2 Visitor Messages Received 1 Visitor Messages Given 1 Total Posts 4 Total Posts 3
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Felicitări celor două persoane {???} și Smotocel , ei vor fi noii manageri ai server-ului .

Let Me In

Ce cautam:
    • bloggeri & posteri
    • designeri

Ce oferim:
    • grad in comunitate in functie de categoria aleasa (Programator, Blogger/Promovare/Stiri/Echipa Tehnica/Helper, Designer)
    • alte beneficii pentru seriozitate si efortul depus (de exemplu: servere de Counter-Strike 1.6 sau SAMP gratuite)

9. Se cauta manager(i) !

Last username
    WickSick |~Xc£nTr1k~|
    Blog Entries
    Mentioned
    24 Post(s)
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Redeschis , am nevoie de cel putin 1 persoana care sa se ocupe de server !
    - cererile se depun aici dupa modelul de mai sus !

Let Me In

Ce cautam:
    • bloggeri & posteri
    • designeri

Ce oferim:
    Like ~HYXUL~, mugurhaiduc a dat Like acetui post

10. Se cauta manager(i) !

Last username
    Mishu09 Cartofi^Praj!ti wGods | A.F.K
    Mentioned
    23 Post(s)
    Achievements Mentions Received 1 Mentions Given 1 Visitor Messages Received 1 Visitor Messages Given 1 Total Posts 2 Total Posts 1 Days Registered 1 Threads 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Nume: wGods | A.F.K
    Nick: LeG^ | #A.F.K#
    Experienta: 1 an
    Varsta: 14
    Link catre profilul steam: Nu am steam.
    Facebook : Mihai Muresan.
    Motivul pentru care aplicati pentru acest grad : As dori sa primesc gradul de Manager pe serverul de War deoarece dupa ce si-a luat remove (???) nu se mai ocupa nimeni de el si as dori sa ma implic nu doar pe server (sa tin warurile,donatie) cat si pe forum . Repet,ma descurc!

Respins pentru moment , as vrea sa mai astept o perioada sa-ti vad activitatea , si cu ocazia asta mai capeti si vechime !
    Last edited by -WickedSick-; 26-11-2019 at 01:03 AM.
    Like wGods | Toxic a dat Like acetui post
    Dislike {???}, ~th3fla~, ~HYXUL~ a dat Dislike acetui post