+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 13
  1. Propunere petryca

    #1
    Membru - Gold Nova I petryca's Avatar
    Member since
    Sep 2010
    Location
    turcoaia
    Posts
    576
    Mentioned
    0 Post(s)
    Achievements Visitor Messages Received 1 Total Posts 2 Total Posts 1 Days Since Last Visited 1 Days Registered 4 Days Registered 3 Days Registered 2 Days Registered 1
    Doneaza
    Sustine Comunitatea WarGods!
    Fii unul de-al nostru! Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar
    Click aici pentru a face o Donatie

    Propunere petryca

    Re all!
    Nu am mai intrat de muuuult si pe aceasta cale imi cer scuze dar (cei mai mari) stiti ca in perioada aia cu BAC-ul,facultatea,chirie,gazda,nebunie este cam greu sa mai aplici in alte chestii.
    Bun.Ce idee mi-a venit?M-am tot gandit la faptul ca este o mare problema cu playerii care ajung sub harta.Ideea e simpla(sau rezolvarea): crearea unui plugin care permite adminului sa dea o comanda prin care sa i se ofere o zona de spawn celui care a iesit de pe harta(exact ca la pluginul cu grenada pe care o arunci si te teleporteaza,daniel_san stie foarte bine despre ce e vorba).
    Astept pareri!
    We are just a little man in this great world!
    Like Mada, |HD|MeRceR*, WarGods | KGB a dat Like acetui post

  2. Propunere petryca

    #2
    VIP RaZz0R's Avatar
    Member since
    Jan 2013
    Location
    Schiulesti, Prahova
    Posts
    2,750
    Mentioned
    2 Post(s)
    Achievements Visitor Messages Received 1 Total Posts 3 Total Posts 2 Total Posts 1 Days Since Last Visited 1 Days Registered 3 Days Registered 2 Days Registered 1
    Doneaza
    Sustine Comunitatea WarGods!
    Fii unul de-al nostru! Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar
    Click aici pentru a face o Donatie

    Off: In primul rand, imi pare bine sa te revad
    On: Ideea suna bine in mare, nu cred ca am prins perioada in care a fost acel plugin, oricum, ideea ar fi buna, dar ar fi de aplicat dupa ce se va lua o decizie cu privire la scoaterea avp-ului si imunitatii, si sa se stabilizeze putin sv, apoi sa vorbim cu tiger/daniel_san pentru respectivu plugin. Eu unul sunt dupa indeplinirea conditiilor mentionate, in caz contrar se risca destabilizarea(din punct de vedere tehnic) al sv-ului.
    Pentru probleme pe serverele oficiale ma gasiti pe STEAM sau Facebook

    **************************************************



    **************************************************

    Ce cautam:
    • scripteri - cs 1.6 / css (csgo) / samp / minecraft / metin2
    • bloggeri & posteri
    • designeri

    Ce oferim:
    • grad in comunitate in functie de categoria aleasa (Programator, Blogger/Promovare/Stiri/Echipa Tehnica/Helper, Designer)
    • grad de Moderator pe sectiunea aleasa
    • alte beneficii pentru seriozitate si efortul depus (de exemplu: servere de Counter-Strike 1.6 sau SAMP gratuite)
    Like petryca a dat Like acetui post

  3. Propunere petryca

    #3
    Banned Tim3^sh0T's Avatar
    Member since
    Jan 2013
    Location
    Pitesti
    Posts
    732
    Last username
    Crazy Doctor WarGods | EcstasyX
    Mentioned
    0 Post(s)
    Achievements Total Posts 2 Total Posts 1 Days Since Last Visited 3 Days Since Last Visited 2 Days Since Last Visited 1 Days Registered 3 Days Registered 2 Days Registered 1
    , dar se poate si mai bine , cand cineva pica sub harta sa primeasca slay automat , adica sa moara , daca cade sub mapa poate sa tina parasuta in timp ce pune laser la nimereala , dupaia se duce iar acolo , pica pe laser si acolo ramane ...
    Like petryca a dat Like acetui post

  4. Propunere petryca

    #4
    Administrator Tiger's Avatar
    Member since
    Sep 2010
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    9,153
    Blog Entries
    3
    Mentioned
    167 Post(s)
    Achievements Mentions Received 3 Mentions Given 2 Mentions Received 2 Mentions Received 1 Mentions Given 1 Threads Rating Received 2 Threads Rating Received 1 Visitor Messages Received 1
    Doneaza
    Sustine Comunitatea WarGods!
    Fii unul de-al nostru! Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar
    Click aici pentru a face o Donatie

    Quote Originally Posted by petryca You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    [...] stiti ca in perioada aia cu BAC-ul [...] este cam greu sa mai aplici in alte chestii.
    Hai lasa, va prea victimizati cu BAC-ul pentru nu a fost cine stie ce. Nu se compara BAC-ul de anul asta, sau de anul trecut, cu cei de anii trecuti. De cand este Ponta la guvernare, a fost dat mai usor ca sa-l poata trece si el daca il intreaba cineva ceva din subiecte.

    PS: Welcome back!

    Quote Originally Posted by petryca You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    M-am tot gandit la faptul ca este o mare problema cu playerii care ajung sub harta.Ideea e simpla(sau rezolvarea): crearea unui plugin care permite adminului sa dea o comanda prin care sa i se ofere o zona de spawn celui care a iesit de pe harta(exact ca la pluginul cu grenada pe care o arunci si te teleporteaza,daniel_san stie foarte bine despre ce e vorba).
    S-au intamplat multe de cand tu nu ai mai intrat. Daniel nu mai ofera niciun suport cs-ului, nici macar wac-ului, intra foarte rar pe forum. Pana acum nu a mai dat niciun semn de viata.

    Cea mai simpla solutie este o comanda de silentkill + respawn in baza (ca zombie/human), sau eventual dupa respawn sa fie mutat in aceeasi origine dupa cadere, dar ma tem ca unii admini vor abuza de asta.

    Quote Originally Posted by Crazy Doctor You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    dar se poate si mai bine , cand cineva pica sub harta sa primeasca slay automat , adica sa moara
    Imi place cand vad ca unii vorbesc fara a gandi putin sau fara sa cunoasca mediul. ... Cum ai de gand sa faci asta?!




    Nu se poate verifica doar daca originea (axa Y) este negativa pentru un jucator, astfel se impune o verificare suplimentara. Zona de spawn nu este mereu pozitiva (ma refer strict pe axa Y) sau unele harti au subsoluri (deci Y va fi negativ).

    O solutie ar fi preluarea originiilor minime a entitatiilor pentru fiecare axa (X / Y / Z) a unei harti, dupa care compararea cu originea fiecarui jucator in parte, dar ma tem ca asta nu ar functiona corect.

    PS: Trebuie testata ideea.

    ---------------------------

    Alta idee:

    Din cate imi aduc bine aminte, datorita pluginului de unstuck cazi de pe harta. O solutie ar fi marirea timpului de verificare de la 6 la 10 secunde pentru un jucator.
    *****************

    Like petryca, RaZz0R, WarGods | RbN a dat Like acetui post

  5. Propunere petryca

    #5
    Membru - Gold Nova I petryca's Avatar
    Member since
    Sep 2010
    Location
    turcoaia
    Posts
    576
    Mentioned
    0 Post(s)
    Achievements Visitor Messages Received 1 Total Posts 2 Total Posts 1 Days Since Last Visited 1 Days Registered 4 Days Registered 3 Days Registered 2 Days Registered 1
    Doneaza
    Sustine Comunitatea WarGods!
    Fii unul de-al nostru! Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar
    Click aici pentru a face o Donatie

    Ies' acasa mai bulangiule Cica: "S-a dat mai usor"(bine...la mate asa e da'...). EU vorbeam de strs- ul de dinaintea BAC-ului,but!
    Deci e simpla treaba(cu toate ca nu prea ma pricep la C++,# sau orice alt C).Pentru fiecare jucator cazut sub harta,exact ca si in cazul pluginului cu "Teleport Smoke Grenade",se creaza o zona de spawn(pe mapa,bineinteles).
    Si butalau,daca merge doar pe x,y,z(pozitive) atunci,verifici pentru fiecare x',y',z' simetricul lui(daca e ocupat) si setezi spawn-ul
    You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Tot butalau ai ramas)
    Last edited by petryca; 26-08-2014 at 05:29 PM.
    We are just a little man in this great world!

  6. Propunere petryca

    #6
    Administrator Tiger's Avatar
    Member since
    Sep 2010
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    9,153
    Blog Entries
    3
    Mentioned
    167 Post(s)
    Achievements Mentions Received 3 Mentions Given 2 Mentions Received 2 Mentions Received 1 Mentions Given 1 Threads Rating Received 2 Threads Rating Received 1 Visitor Messages Received 1
    Doneaza
    Sustine Comunitatea WarGods!
    Fii unul de-al nostru! Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar
    Click aici pentru a face o Donatie

    Quote Originally Posted by petryca You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    EU vorbeam de strs- ul de dinaintea BAC-ului
    Ce stres? Eu ma jucam CS in timpul bacalaureatului.

    Quote Originally Posted by petryca You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Pentru fiecare jucator cazut sub harta,exact ca si in cazul pluginului cu "Teleport Smoke Grenade",se creaza o zona de spawn(pe mapa,bineinteles).
    Nu se creaza nicio "zona de spawn", doar se verifica daca noua origine este libera pentru o entitate si se seteaza noua origine pentru jucator prin engfunc(EngFunc_SetOrigin, id, new_origin) .

    Quote Originally Posted by petryca You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    daca merge doar pe x,y,z(pozitive) atunci,verifici pentru fiecare x',y',z' simetricul lui(daca e ocupat) si setezi spawn-ul
    Am explicat mai sus ca nu merge sa verifici dupa axele pozitive ale unui player, pentru ca nu intotdeuna axele vor fi pozitive (mai ales x si z).

    Simetric pentru ce? Nu te ajuta cu nimic sa verifici simetricul si sa-i setezi noua origine acolo, trebuie sa verificat daca a cazut sub harta. La ce ti-ar fi de folos daca nu cunosti limitele inferioare ale hartii?
    PS: La nimic.


    PS2: Cum ai luat bacalaureatul la mate daca logica ta este zero?
    PS3: M1 / M2?
    *****************


  7. Propunere petryca

    #7
    Banned Tim3^sh0T's Avatar
    Member since
    Jan 2013
    Location
    Pitesti
    Posts
    732
    Last username
    Crazy Doctor WarGods | EcstasyX
    Mentioned
    0 Post(s)
    Achievements Total Posts 2 Total Posts 1 Days Since Last Visited 3 Days Since Last Visited 2 Days Since Last Visited 1 Days Registered 3 Days Registered 2 Days Registered 1
    mai mai ce de destepti pe aici , daca tot va complicati atat de mult cu c++ c# , din prostia mea va spun ceva , indiferent ce script/plugin/mod ati face , un player este spawnat pe harta cand pica sub harta , lucrul asta nu e sinonim cu lucrul cand unu sare dupa o casa/cladire ex infantry , cade in gol si este spawnat la un anumit punct ? dc sa va complicati cu c++ c# sa va pierdeti timpul cateva saptamani cand mai bine editati hartile existente sau le creeati din nou cu un acid sub harta ca sa moara cand pica sub harta (avantaj editati si mapa 2010 ca sa numai urce nimeni pe ea)
    Thanks -=dcL=- a dat Thanks acetui post
    Like -=dcL=-, WarGods | KGB a dat Like acetui post

  8. Propunere petryca

    #8
    Membru - Silver Elite Master TheOneLeeT's Avatar
    Member since
    Sep 2011
    Location
    Viseu de Sus - Maramures
    Posts
    339
    Mentioned
    4 Post(s)
    Achievements Total Posts 2 Total Posts 1 Days Registered 4 Days Registered 3 Days Registered 2 Days Registered 1 Threads 1 Confirmed Friends 1
    Doneaza
    Sustine Comunitatea WarGods!
    Fii unul de-al nostru! Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar
    Click aici pentru a face o Donatie

    Altă idee mai plauzibilă ...

    Block Maker Plugin... Se apucă unu` Și pune blockuri cu funcția kill pe lângă mape (afară din ele), se salvează și aia e.
    Dar asta ar putea să îngreuneze serverul și mai mult.


  9. Propunere petryca

    #9
    Administrator Tiger's Avatar
    Member since
    Sep 2010
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    9,153
    Blog Entries
    3
    Mentioned
    167 Post(s)
    Achievements Mentions Received 3 Mentions Given 2 Mentions Received 2 Mentions Received 1 Mentions Given 1 Threads Rating Received 2 Threads Rating Received 1 Visitor Messages Received 1
    Doneaza
    Sustine Comunitatea WarGods!
    Fii unul de-al nostru! Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar
    Click aici pentru a face o Donatie

    Quote Originally Posted by Crazy Doctor You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    mai mai ce de destepti pe aici , daca tot va complicati atat de mult cu c++ c# [...]
    Nimeni nu a spus ca-l vom face intr-un limbaj de genul. Se va face printr-un plugin amxx.

    Quote Originally Posted by Crazy Doctor You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    [...] din prostia mea va spun ceva , indiferent ce script/plugin/mod ati face , un player este spawnat pe harta cand pica sub harta , lucrul asta nu e sinonim cu lucrul cand unu sare dupa o casa/cladire ex infantry , cade in gol si este spawnat la un anumit punct ? [...]
    Ok, ok, dar cum faci sa-l detectezi cand e sub harta daca tot zici " indiferent ce script/plugin/mod ati face , un player este spawnat pe harta cand pica sub harta"?

    Quote Originally Posted by Crazy Doctor You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    [...] dc sa va complicati cu c++ c# sa va pierdeti timpul cateva saptamani cand mai bine editati hartile existente sau le creeati din nou cu un acid sub harta ca sa moara cand pica sub harta (avantaj editati si mapa 2010 ca sa numai urce nimeni pe ea)
    Inca o data lipsa de experienta in acest mediu te face sa spui prostii. O harta nu poate fi modificata daca nu ai fisierele sursa, ea poate decat decompilata din fisierul bsp. Iar modificarea tuturor hartiilor este o prostie, sa nu mai vorbim ca toti ar trebui sa redescarce hartiile actualizate.

    PS: Incearca, te rog, sa formulezi propozitii coerente pentru ca abia intelegem ce doresti sa scrii.

    Quote Originally Posted by TheOneLeeT You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Altă idee mai plauzibilă ...

    Block Maker Plugin... Se apucă unu` Și pune blockuri cu funcția kill pe lângă mape (afară din ele), se salvează și aia e.
    Dar asta ar putea să îngreuneze serverul și mai mult.
    Nu ti s-ar permite atatea entitati cate ar trebui sa faci ca sa acoperi tot spatiul. Block Maker este consumator, fiecare block este o entitate. Cand l-am pus pe deathrun server-ul dadea crash pe unele harti, datorita prea multor entitati.

    Solutia cea mai potrivita pe care am gasit-o este sa luam pluginul lui VEN de No fall damage si-l modificam. Luam originea minima a entitatiilor, din imaginea de mai sus ne intereseaza doar axa Y, cand jucatorul cade verificam sa cada sub aceasta origine minima (pentru a ne asigura ca va cadea sub harta si nu pe harta). Dupa ce ne-am asigurat ca jucatorul cade sub aceasta origine minima ii mutam originea langa cel mai apropiat jucator pentru o distanta de o valoare A (ex: 100), daca acest jucator nu exista ii vom muta originea in baza.
    *****************

    Like WarGods | RbN a dat Like acetui post

  10. Propunere petryca

    #10
    Banned Tim3^sh0T's Avatar
    Member since
    Jan 2013
    Location
    Pitesti
    Posts
    732
    Last username
    Crazy Doctor WarGods | EcstasyX
    Mentioned
    0 Post(s)
    Achievements Total Posts 2 Total Posts 1 Days Since Last Visited 3 Days Since Last Visited 2 Days Since Last Visited 1 Days Registered 3 Days Registered 2 Days Registered 1
    Pana una alta , tot nu ati rezolvat nimic, nu ati ajuns la o intelegere , eu zic pana nu se scoate supergun si immun sa nu se mai adauge alt plugin , ramane vechea rezolvare "Wargods Player : x este sub harta , slay" ii dai slay si gata! Acum o sa spune`ti "daca nu e niciun admin pe server ce face`m?" pai e foarte simplu si aici daca om/zm e sub harta si e ultimul , alt om/zm se baga si el sub harta , eventual pe unde a cazut celalalt sau se baga bug cu laserele pana il baga sub harta , se duce il omoara si gata (cel mai des intalnit zm_toxic_house(2) ).
    Last edited by Tim3^sh0T; 27-08-2014 at 10:03 PM.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Partners
Humble Monthly Bundle
Voucher PC-Garage